TARIEVEN

Ready to rumble? Wij inspireren & dagen jou graag uit met onze trainingen. Kies een abonnement uit dat bij jou past. Er is voor iedereen een passend abonnement of strippenkaart.

Eerst even proberen? Boek dan hier voor €10 een proefles.

Zomercursus Zwemmen in het Buitenwater voor Kids

Zomer cursus voor kids van 5-10 jaar met tenminste diploma A en B

Speciaal ontwikkeld programma voor buitenzwemmen, 6 lessen van 60 min per les incl pauze en ijsje/warme chocolademelk

Huur wetsuit, brilletje en badmuts

De shorty wetsuit is op koude dagen erg fijn en verplicht om te hebben voor de kids in de cursus. Ze zijn te koop via de Decathlon (zie webshop), en ook te huur.

Losse les

Wanneer er plek is tijdens een sessie in de cursus, kunnen kinderen die op de wachtlijst staan aansluiten voor een losse les.

Membership Volwassenen

Swim Basic

Kies jouw wekelijkse vaste sportmoment

Goed bezig! Jouw 1e stap naar een sterke sportroutine en waterplezier is gezet.

Maandelijks opzegbaar na de eerste 4 maanden. Vanaf 15 oktober wordt jouw abonnement op verzoek tijdelijk gepauzeerd tot volgend jaar 15 mei.

€35 per maand

Swim Complete

Kies voor twee vaste sportmomenten in de week

Supergoed bezig! Jouw 1e stap is gezet om heel fit te worden en alles uit het water te halen.

€65 per maand

Swim de Luxe

Ga er helemaal voor met onbeperkte deelname!

Je maakt een persoonlijk trainingsschema en kan meedoen aan alle lessen van de Open Water Zwemschool. We doen een maandelijkse check in; hierin meten en adviseren we je ten opzichte van je persoonlijke doelen (bijvoorbeeld zwem efficiëntie (SWOLF score) of gewicht).

€105 per maand

Swim All Year Round

Kies twee wekelijkse vaste sportmomenten en ga het hele jaar door!

Wow, jij gaat de uitdaging aan! Deze winter geen winterdip voor jou, met deze stap zorg je dat je heel gezond de winter door komt samen met andere bikkels.

Jouw abonnement loopt door deze winter met twee verkwikkende duiken. Maandelijks opzegbaar na het eerste jaar.

€55 per maand

Strippen kaarten / Cursussen Volwassenen

Strippenkaart voor dit seizoen

Houdt de flexibiliteit en gebruik een strippenkaart om om jouw vakanties en bezigheden heen te plannen. De kaart is 4 maanden geldig.

Te gebruiken voor alle activiteiten.

€100 voor 10 lessen

Cursus VoorjaarsduikWinter Zwemmen / Koude Water Challenge

Doe mee met onze cursussen om een bepaald doel te behalen. Vind je oerkracht met de Koude Water Challenge (Okt/Dec), het Winter Zwemmen (Jan/Maart) of de Voorjaarsduik (Maart/Mei)

€100 voor 10 lessen

Borstcrawl Cursus Buiten

Leer zwemmen als een vis in het buitenwater, met een goede techniek en een rustige slag.

€135 voor 10 lessen

Privé lessen

Zwemexpert

Werk aan je zwemtechniek met onze ervaren experts.

€60 per uur

Begeleiding op SUP

Ga je liever niet alleen over een plas, check of wij kunnen meevaren wanneer het jou uitkomt en op jouw tempo.

€25 per uur