Zomer cursus Kids

Voor kids van 5-10 jaar, met tenminste zwemdiploma A en B

Duik in het water, beleef veel lol, en geef jouw zwem skills een enorme boost. Met veel aandacht voor survival technieken en goede voorbereiding op diploma C.

Inclusief spelletjes en theorie gedeelte over het zwemmen in buitenwater (stroming, helphouding, noodgevallen etc.). En natuurlijk met warme choco of ijsje!

Tijdens de cursus wordt een aantrekkelijk en speciaal ontwikkeld werkboekje gebruikt. Lees hieronder hoe het ging met de eerste lichting Junior Open Water Zwemmers.

4 lessen op woensdag of zaterdag middag in Juni en September -

De komende data zijn nu bekend; Zaterdag 29 juni, 6, 13 en 20 juli.
Of Woensdag 26 juni, 3, 10, 17 juli

• Lessen op woensdag- of zaterdagmiddag 60 minuten inclusief pauze
  • Lessen in de maanden juni tot en met september
  • Laatste les met verrassing en oorkonde

Verzekerd van

• Gediplomeerde zweminstructeur A,B,C
  • Extra toezicht vanaf SUP
  • Hoogste waterkwaliteit
  • Toiletten aanwezig
  • Shorty wetsuit is verplicht. Huur van wetsuit, bril en badmuts is mogelijk.

De Zwemsafari gisteren was weer een heel avontuur. Via een geheim bospaadje kwamen we op een verlaten strandje🌴🩴, dat maar weinig mensen kennen. Hier hadden we lekker rustig water ondanks de harde wind. πŸ–οΈπŸŒžNa een hoop koprollen, salto's en hurksprongen vanaf de SUP, zijn we aan de terugweg begonnen naar het grote strand. Tegenslagen als rotsen...

Vandaag zijn we met een klein groepje op Zwemsafari 🀿 geweest naar een fantastisch stukje ondiep water in de Wijde Blik. We noemen het het Paradijs, met een zandbank en rustig zwemwater 🌴πŸͺΈπŸ . Het water was daar een stuk rustiger dan op ons normale plekje, waar flinke golven stonden 🌊.

Het was een feestje vandaag om te zwemmen met de kinderen. πŸ₯³πŸ€© 🍧We begonnen met de ijsjes, want anders zouden ze zeker smelten. De muziek werd verzorgd door verschillende mede badgasten. Toen we eenmaal duidelijk hadden gemaakt dat de skippy ballen de boeien waren voor onze zwemles, verliep het allemaal soepel. πŸŽΆπŸ™†β€β™‚οΈ

Het weer zit niet echt mee, en met windkracht 5 uit het Zuid Westen verwachten we nog meer golven op ons vaste plekje, zodat we daar niet veilig kunnen zwemmen.

Wat waren het een bikkels vandaag! Alle kids hebben supergoed gezwommen in de golven. πŸŠβ€β™€πŸŒŠ

Wat was het een top dag! πŸ˜€πŸ€©πŸŠβ€β™€οΈπŸ€πŸ πŸ’¦β˜€οΈ De kids hebben superhard gewerkt in het water; schoolslag, borstcrawl, hoekduik, hurksprong, allerlei technieken kwamen voorbij.

Β© 2023 Open Water ZwemschoolAll rights reserved.