Open Water Zwemschool

Aanbod voor kids en volwassenen. Met groeps- en individuele lessen.

Maak je klaar voor het Zomer Zwem Seizoen vanaf 18 mei. Of sluit je gelijk bij ons aan voor een energieke start van de dag ook in de winter.

Maak ook kennis met het zwemmen in het buitenwater

Zwemtraining

Wij organiseren zwemlessen in het buitenwater om fit te worden en te genieten van onze prachtige natuur. We geloven dat buiten zwemmen een unieke ervaring geeft. Daarom hebben we de beste zwemplekken voor jou geselecteerd en de leukste lessen ontwikkeld. Voel je fit, ontspannen en energiek.

Koude Water Challenge

Dompel je onder en ervaar de sensatie van koude op je lichaam. Met ademhaling begeleiden we mensen vanaf oktober in het koude water.

Privé lessen

Train in individuele sessies om je borstcrawl te verbeteren, om voor te bereiden voor een triatlon of een ander persoonlijk doel te bereiken.

Zwem met ons mee

Zwemschool